ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

help me

سلام

احوال شما ؟(کیانا که به روی خودش نمیاره کم پیداست)

این روزها اگه 10 تا کپی از من بگیرن تا کارهام سر سامون بگیره بازم کم میاد.

الانم پر رو پر رو اومدم ازتون کمک بخوام خوش سلیقه ها.

ادامه مطلب داره.


ادامه مطلب ...

همدلی

سلام 

خیلی ها گفتند که زندگی اذربایجانی های زلزله زده با پستها و کامنتهای ما تغییر خاصی نمیکنه. اما همدلی های قشنگتون واسه تمام اون ادمهای بی پناه ستودنی است بچه ها. موج وبلاگی همدردی و جمع اوری کمکها واقعا قشنگ و موثر هست.

کیانای عزیز  و دوستاش در حال جمع اوری کمک  هستند. 

اذر بایجان منتظر همدلی تک تک ماست.

همدلی

سلام 

خیلی ها گفتند که زندگی اذربایجانی های زلزله زده با پستها و کامنتهای ما تغییر خاصی نمیکنه. اما همدلی های قشنگتون واسه تمام اون ادمهای بی پناه ستودنی است بچه ها. موج وبلاگی همدردی و جمع اوری کمکها واقعا قشنگ و موثر هست.

کیانای عزیز  و دوستاش در حال جمع اوری کمک  هستند. 

اذر بایجان منتظر همدلی تک تک ماست.

خواب

سلام

تا حالا شده واسه خواب دیدن حس گناه داشته باشین.

چهار شنبه شب قبل از سحر خواب زلزله دیدم. کلا بعد از زلزله مشهد  چند بار این خواب رو دیدم. تو خواب خودمو محکم تو قاب در نگه داشتم که از خواب پریدم. 

بعد سحر دوباره خوا ب دیدم داره بارون میاد. یه بارون سرد و ریز. با خودم میگفتم نیمه مرداد چه وقته همچین بارونیه. 

تعبیر هیچ کدومشون خوب نبود. امیدوارم بارندگی که در پیشه مثل زلزله تبریز  مخرب نباشه.

خدا به خانواده فوت شده ها صبر بده. کاش بدونم چه کمکی غیر از مالی ازم بر میاد واسشون.

خدایا من با این حس بد گناه چه کنم ؟

آلارم

الارم گوشی تلفن من اینروزها خیلی سرش شلوغه:

1- 3 صبح واسه سحر

2- 3:20 یاد اوری واسه جلوگیری از خواب موندن و در نتیجه گرسنگی

3- 6:50 واسه سر کار رفتن

4- 7 واسه یاد اوری

5- 19:20 واسه خواب نموندن واسه افطار

به تمام اینها اضافه کنید 3 بار زنگ تلفن اقای همسر رو.

تنها ب د ی ماه رمضون بیدار خوابی اش هست واسه من.

سر دعا ونیایش هاتون منو و خونواده ام رو فراموش نکنید.

دوستون دارم.