ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

help me

سلام

احوال شما ؟(کیانا که به روی خودش نمیاره کم پیداست)

این روزها اگه 10 تا کپی از من بگیرن تا کارهام سر سامون بگیره بازم کم میاد.

الانم پر رو پر رو اومدم ازتون کمک بخوام خوش سلیقه ها.

ادامه مطلب داره.


عروسی پسر خاله اس جمعه اینده تو باغ. دو هفته بعد هم عقد داداشی که تهرانه و احتمالا مراسم تو خونه باشه.

بعد اینکه من لباس ندارم و میخوام یه لباس بخرم فقط. میدونم خیلی زود بفکر افتادم.

من نمیدونم الان تهران چی مد هست؟

 لباس بلند یا کوتاه؟ رنگها چی ؟ جنس ؟

تهران نمیتونم برم تا مجلس عقد . اینجا یکی دو تا مزون میگفتن لباس کوتاه مده هنوز. یکیشون میگفت نه لباس بلند تو بورسه.

این همه گشتم فقط یه لباس دکلته قرمز بلند نظرمو جلب کرده که روی سینه تور مشکی داره. البته پارچه اصلی حریر هست که حالت محوی از مشکی هم توش داره. 

مشخصات منم که : ق د 170. وزن 65( تا عقد داداشی قول میدم 62 باشه).سر شونه درشت دارم و نمیدونم دکلته خوب میشه یا خیلی چاق نشونم میده. سفید پوست.رنگ مو مشکی . چشم عسلی (لنز هم میتونم بزارم) .

 بیاین نظر بدین خانمها . باید بترکونم نا سلامتی خواهر شوهر بزرگ ام و باید سنگ تموم بزارم.

خانمهای مشهدی ادرس چند تا مزون خونگی خوب پلیز.

نظرات 2 + ارسال نظر
آلما 31 مرداد 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.almaa.blogsky.com

والا من نمیدونم چی مده
اما اگه میخوای تو چشم باشی و خواهر شوهر بزرگ بودنت تو چشم بیاد به نظرم لباس بلند مناسب تره

مرسی . اونو واسه شوخی گفتم عزیزم .واسه جا انداختن اهمیت موضوع.
مرسی

مهلا 20 شهریور 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://craven66.blogfa.com

بیشتر کوتاه مده عزیزم
برو عزیزم میکلانژ و الگانت سر چهارراه دکترا لباس های قشنگی میتونی پیدا کنی عزیزم
دیگه خواهر شوهر بزرگه باید بدرخشه دیگه

مرسی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد