ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

گزارش

خیلی وقته اینجا ننوشتم .

 تغییر سرویس اینترنت همزمان شد با تعمیرات مخابرات منطقه ای و دقیقا یک ماه خونه اینترنت نداشتم . مودم لب تاپ هم سوخت  و دیگه نمیشد دایل اپ هم بیام نت.

 

سمینار دانشگاه هم تموم شد. با اینکه استاد حج تشریف داشتن و موضوع رو مجبور شدم خودم جمع کنم و زمان برگشت هم ناراضی بودن از اینکه خودم کار رو انجام دادم در حالیکه ایشون رفتن سفر و من از منشی شون شنیدم که بعد از 42 روز بر میگردن. به هر حال خوب بود. الان هم باید برم ازمایشگاه تا کار عملی پایان نامه رو شروع کنم. ولی باز هم به توافق نرسیدیم با دکتر عزیز. دیگه نمیدونم باید چیکار کنم تا این پایان نامه جمع شه که بشه امسال ازمون دکترا شرکت کنم.

شرکت هم شلوغتر از هر همیشه و کار من که قرار بود دو روز در هفته باشه هر روزهم برم بازم وقت کم میارم . مدیر قسمت هم دائم غر میزنه که دانشگاهو تموم کن از اونطرف جیگرمو در اورد واسه دو روز مرخصی واسه سمینار. اخه من باید برم دانشگاه که تموم بشه.

 

اتفاق جالبی هم افتاده که بعد مشخص شدن نتیجه  قطعی براتون میگم. فعلا دعا کنید همه چی روبراه باشه . 

دوستون دارم.

قرمز

  از حمی *د  است *یلی متنفرم. 


برمیگردم

بیست و هفت روز نیومدم و فقط یک کامنت . دمت گرم خانمی (مژی جونم). 

درگیرم شدید: 

هفتم سمینار 

 شرکت هم که نگم بهتره . 

اینترنت همچنان قطع 

3 کیلو کم کردم ( دوباره وزنم به 62 برگشت)

همتونو دوس دارم 

واسه کسی کامنت نزاشتم 

دوشنبه دعام کنید