ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

حرف

دلم میخواد حرف بزنم(بنویسم) فرقی نمیکنه.

دلم یه دوست میخواد که بی قضاوت بشینه و گوش کنه به پرچونگی هام. به اینکه دلم به اندازه عمر بشر گرفته و درد داره. به ترسهام گوش کنه و نخنده . دغدغه های منو از سر بیکاری ندونه . خیلی شبیه یادداشتهای 15 ساله ها شد . میدونم. ولی کاش میشد حرف بزنم.


نظرات 5 + ارسال نظر
نگار 10 شهریور 1392 ساعت 08:54 ب.ظ http://negaretirmahi.blogsky.com/

دقیقا حس منو داری ...

ازی گل گلی 10 شهریور 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

حرف بزن ولی نه کنار کسی که مثل باد باشه

این روزها همه طوفانند.

جکی چان 10 شهریور 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

خانوم میم 23 شهریور 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://eshgholiham.persianblog.ir/

الان منم عین توام .شاید واقعا به درد همبخوریم.من خودم روکنار نکشیدم فقط دلمنخواست یه وقت بهت تحمیل بشم.کیانا جون من همیشه هستم اگه تو بخوای

خانوم میم 29 شهریور 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

نمیدونم کامنتم انگار نیومده

عزیزم کامنتت هست ولی نمیخوام عمومی بشه. چون خیلی دلچسبه دلداری و همراهی یه دوست. و در جواب صمیمیتت من هیچی ندارم بگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد