ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

خواب

سلام

تا حالا شده واسه خواب دیدن حس گناه داشته باشین.

چهار شنبه شب قبل از سحر خواب زلزله دیدم. کلا بعد از زلزله مشهد  چند بار این خواب رو دیدم. تو خواب خودمو محکم تو قاب در نگه داشتم که از خواب پریدم. 

بعد سحر دوباره خوا ب دیدم داره بارون میاد. یه بارون سرد و ریز. با خودم میگفتم نیمه مرداد چه وقته همچین بارونیه. 

تعبیر هیچ کدومشون خوب نبود. امیدوارم بارندگی که در پیشه مثل زلزله تبریز  مخرب نباشه.

خدا به خانواده فوت شده ها صبر بده. کاش بدونم چه کمکی غیر از مالی ازم بر میاد واسشون.

خدایا من با این حس بد گناه چه کنم ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان 22 مرداد 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

منم دیشب متوجه شدم ...خیلی متاسف شدم انگار کشته وزخمی هم خیلی داشته

من صبح شنیدم. میدونی واسه منی که اشکم دم مشکمه این اتفاقات خیلی سخته.

آلما 23 مرداد 1391 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.almaa.blogsky.com

چطوری کمک مالی می کنی؟؟
به همین حساب کمیته امداد میریزی؟؟؟؟

سلام
پایگاه های هلال احمر هم فک کنم جمع اوری می کنن همه کمکها رو.
فردا پرس و جو میکنم.خبر میدم بهت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد