ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

خرداد

سلام

روزهایی که گذشت روزهای خیلی سختی بود و اینده هم فرق زیادی نداره با قبل . همه چی قاطی شده . خرداد همیشه واسه من ماه پر اشوبی بوده و هست . متولد خردادم(سی سال گذشت ازش) . تو این ماه ازدواج کردم (این هم شش ساله شد) . یادم نمیاد روز تولدم بدون درگیری فکری گذشته باشه. 

اومدم تا گردوخاک اینجا رو پاک کنم وگرنه حرفی نیست واسه نوشتن. حرف که هست ولی حسی واسه ثبتش نیست.

مرسی دوستای ثابت و همیشگی این خونه .


نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان 27 خرداد 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

قربونت برم تولد گذشته ات مبارک ...ژس تو هم عین شوشو وخواهری خردادی هستی ...ماه خرداد برای شوشو هم ماه خاصیه ...همیشه اینو می گه

مرسی
اره یه خردادی تمام عیارم .

مژگان 27 خرداد 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

تو خردادی ها وجه اشتراک بیشتر از ماهها ی دیگه دیدم .ثلا مردا وزنهای مردادی با هم فرق می کنن ـ درست عین شیرا تو جنگل ـ ولی تو خردادی ها اینجوری نیست .

کیانادخترشهریوری 27 خرداد 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

تولدت مبارک.چرا انقدر کم پیدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو دیگه چرا ؟ این پایان نامه منو کشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد