ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

قهر

امسال هم نتونستم روزه بگیرم

خدایا این دومین ماه رمضونی هست که منو قبول نکردی ؟

حواست بهم هس یا قهری با من؟


نظرات 5 + ارسال نظر
fafa 15 مرداد 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.tobealone.blogfa.com

فکر میکنم همین که دلت می خواسته روزه دار باشی کافیه فکر میکنم ثواب تو کمتر از روزه دارا نیس گلم...

مرسی عزیزم.

کیانادخترشهریوری 16 مرداد 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

من فکر میکردم این ادامه مطلبها خصوصیه! بازش نمیکردم!
ترکم دیگه

اختیار داری
چیز جالبی هم نیس داخلش

امیلی 17 مرداد 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://1writer.mihanblog.com

چرا نمی تونی روزه بگیری عزیزم؟ خبریه ایشالا؟

سلام عزیزم
نه ازون خبرها نیس
مریضی و درد

امیلی 17 مرداد 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

راستی ممنون بابت معرفی مشاور

امیدوارم خوب باشه واست

همسری 20 مرداد 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

بارها بهت گفتم عزیزم الان دوباره میگم:

همیشه خدا اونایی که خیلی دوست د اره میخواد باهاشون بیشتر صحبت کنه و بندش همیشه با خدا صحبت کنه

اینو خیلی جدی گفتم باور کن
من تا حالا بنده پاکی مثل تو ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد