ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

مخاطب خاص


 مژگان عزیز

تولدت پسر نازنیت مبارک. شادیتون همیشه مستدام و پایدار.

میخوام بدونی که جایگاه خاصی  واسه من داری. همیشه عزیزی و محترم . الگوی نظم و برنامه ریزی هستی واسه من.



فریبا جان 

متاسفم که نتونستم ببینمت خانمی. کادوی  تو هم توی کمد خونه مونده یادگاری. دوست داشتم صاحب اون صدای نازنین رو از نزدیک ببینم. متاسفانه بخاطر سفر همسرم خیلی سرم شلوغ و بود و نتونستم خودم رو بهت برسونم.

امیدوارم سفرهای بعدی جبران بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم میم 29 شهریور 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

تولطف داری.همون یه بار دیدنت کافی بود که انرژی مثبت من می تونم ومن میخوام رو ازت یادبگیرم.

fafa 3 مهر 1392 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

عزیزمی کیانا درکت میکنم و کم سعادتی از من بوده ... وووای دستت درد نکنه بخاطر کادو همین که برای من بوده و به یاد من تهیه شده به عالمی می ارزه دوستم... مواظب خودت و همسرت باش... خوش به حالت که مشهد هستی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد