ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

احترام به ...

من به واسطه کارم (یک نوع کار پردازی تخصصی ) از طرف شرکت هر روز به چند تا اداره و سازمان سر میزنم. مسیرها رو معمولا با اژانس میرم . راننده های اژانس کنار شرکت همه مسیرهای کاری و شخصی منو بلدن اداره فلان سازمان فلان خونه خودم خونه مامان و... . خیلی سعی میکنم اقایون راننده پسر خاله نشن و حرف زیادی نگن ولی دیروز یکیشون اعصاب منو له کرد با رانندگیش . از سمت پارک م ل ت میخواستم برم داخل خیام. غیر از مسیر اتوبوس سه لاین دیگه واسه حرکت بود و مسیر ما چپگرد سه راه خیام یعنی لاین اخر چپ. این اقا توی سه لاین ویراژ داد تا پنچاه متری سه راه که میخواست بره توی مسیر اخر سمت راست. بهش میگم اقای ... این چه مدلشه اخه ؟ سر سام شدم از بوق زدن بقیه .مگه مسیر ما اونطرف نیست. میگه من وقت ندارم ! کی رعایت میکنه که من دومیش باشم!! اگه به من یکی ترافیک مشکلش حل میشه چشم !!!

میگم من مسافر شمام و عجله ندارم برو تو لاین خودت برادر من . خلاصه که دلم میخواست از پشت گردنشو بگیرم و خفه اش کنم ادم بی منطق رو . 

با توجه به اینکه من هر روز بیرونم خیلی رو رانندگی بقیه دقت میکنم . اکثریت راننده های شهر همینطوری اند . مسافرت که میرم یکی از توجهات من نوع رانندگی مردم اون شهره . متاسفانه مردم ما ذره ای احترام به قوانین رو یاد نگرفته اند. من به شخصه نه ادعای رانندگی دارم نه مسلمونی ولی بخدا این کارهای ما توی رانندگی با ادعای رعایت حق الناس نمیخونه.پیچیدن جلوی یه ماشین دیگه و سد کردن راه اون برابر با تلف کردن و گرفتن وقت از خیلی ها است. که بنظر من با دزدی و مال مردم خوردن ذره ای فرق نمیکنه.

این قضیه ربط زیادی به طبقه بندی اجتماعی نداره .من با شخص مدیر عامل شرکت هم که میرم بیرون دقیقا این رفتار رو دیدم و ایشون علاوه بر کار فوق چون "وقت ندارن واسه چراغ قرمز " بدون توجه به هیچ علامت راهنمایی و ... رانندگی میکنن و "میتونن جریمه رو پرداخت کنن" و چون اتومبیلشون هم توی چشم بقیه اس و کسی از عهده پرداخت خسارت بر نمیاد با خیال راحت هر ژانگولر بازی دلشون بخواد تو خیابونها انجام میدن.

دلم میخواد یه ماشین قراضه بخرم و بزنم له کنم ماشین  تموم این افرادی رو که هیچ بویی از فرهنگ رانندگی نبردن.

ببخشید ولی اگه نمیگفتم میترکیدم بخدا.


نظرات 5 + ارسال نظر
Sajjad 30 خرداد 1391 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

منم موافقم!!! یعنی بعضی فکر میکنند خیابون فقط ماله اوناست و بقیه بلا نسبت خرن!!!!!

متاسفانه

مژگان 30 خرداد 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

اخ گفتی گتی ...حیف که ماشینم رو فروختم خوراک حال گیری از ادم های بی منطق بود

حیفه ماشینت .یه وانت نیسان ابی قراضه واسه این کار خوراکه . فک کن منم پشت فرمون باشم

fafa 31 خرداد 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

وبلاگ واسه گفتن هرچی که دلت تنگت میخواد بگه هستش دیگه ...

امیلی 7 تیر 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

واقعا موافقم دوستم..

سلام عزیزم.
کجایی شما ؟ امیدوارم کارهات به خوبی پیش بره و خانوادتون هرجا هستن سالم و شاد باشن.

جودی آبوت 22 مرداد 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

ای بابا ! کارمون از این حرفا خیلی خرابتره ! فرهنگ ! کدوم فرهنگ !

سلام.
من دیدگاهم اینه که ساکت موندنمون تتمه فرهنگ رو سریعتر از بین میبره. باید گفت و بحث کرد تا روزنه ای باز بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد