ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

دلتنگی

سلام


1-ساعت 4 بود که همسر جان به قصد سفری 12 روزه به تهران رفتند(سفر اموزشی و کاری) . روزی که بلیط گرفت بهش گفتم من عصر جمعه بعد رفتنت چیکار کنم ؟ خوب الان دارم دو تا قطره اشکمو پاک میکنم و وبلاگمو بعد 15 روز اپ میکنم. به خودش گفتم که این سفرهای گاه گاهی یه نفره لازمه اما خودم این جمله رو باور ندارم. تا اینجای زندگی مشترک من هنوز از بودن با همسر به یکنواختی نرسیدم و کی اون روز برسه هنوز معلوم نیس.


2- از حال و هوای دلتنگی که بیرون بیاییم بعد تعطیلات عید یک هفته مرخصی لازم داشتم تا  خستگی عید و در بیارم. هفته اول کاری رو کامل شرکت بودم تا بتونم هفته بعد احتمالا من هم برم تهران  و اردیبهشت هم یه مرخصی تپل داشته باشم.خونه هم بعد جمع کردن هفت سین و جارو کشیدن  دیشب از حال و هوای عید در اومد.(مژی جان میدونم الان اینجوری هستی).


3- از کل برنامه های نوروزی داخلی و خارجی فقط موفق به دیدن 3 قسمت از کلاه قرمزی شدیم که فکر میکنم به تمام تی وی های اشنا و بیگانه می ارزید.


4-واسه اپلود عکس هفت سین چه مصیبتی کشیدم ولی موفق نشدم.


پست بعدی بزودی نصب خواهد شد.


دوستون دارم هوارتا

نظرات 7 + ارسال نظر
مژگان 19 فروردین 1391 ساعت 10:31 ق.ظ

اول از همه خیلی خوشحالم که دلت اومد یه سر اینجا بزنی ویه خبری به ماها هم بدی .راست وحقیقتش بغیر از یه بار که فقط سه روز بود همسری رفت شمال ویه یه هته که من رفتم تهران من وهمسری هم تنهایی نداشتیم که هردوش رو هم مجور بودیم .وقتی رفت شمال من امتحان داشتم وقت یمن رفتم تهران شووش نمی تونست بیاد .ولی مووضع یه نواخت بودن نیست به نظرم واقعا لازمه ...غصه نخور تا وقتی که اون بیاد به خودت وخونه سر وسامون بده .

اره این یه موردش خوب بوده. احتمالا برم پنج شنبه اونجا .فعلا که از خونه مامان اومدم.
مرسی دوستم.

مژگان 19 فروردین 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

برای من کلی نکات داری که نمی تونم مخففش کنم یه یکیش رو انتخاب کنم که اسمت رو بذارم خاله ...مثلا مثبت ه .خاله همه چی به دست بیاره 1...دارم رو اسم دوستای مجازیم کار می کنم که خاله چی صداشون بزنم !!!

از دوست هرچه رسد نیکوست. خوبی اگر هست در اخلاق ماه تو ودل مهربونت هست .

fafa 19 فروردین 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

منتظر عکس هفت سینت می مونیم
دوری باعث میشه قدر همدیگه رو بیشتر بدونید و اشتیاقتون نسبت بهم بیشتر بشه
خوش باشی و خیلی زود دوباره عشقت رو ببینی دوستم

اره امیدوارم بتونم .سرعت این روزها خیلی پایینه.
عزیزمی.

حدیث 20 فروردین 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://niistam.blogfa.com/

عیدت مبارک کیانا جون..حالا رفتی بالاخره؟

مرسی خانمی . هنوز مشهدم کو تا اخر هفته

مژگان 20 فروردین 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

سفر اخر هفته بهت خوش بگذره

مژگان 24 فروردین 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

خوبی روبراهی خوش گذشت ؟

دارم اماده میشم برم . قربانت

امیلی 5 اردیبهشت 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

کو پس عکس سفره هفت سینت؟
موفق باشی خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد