ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

پایان نامه

این پایان نامه منم طلسم شده ها . یعنی کافیه من دو روز روی این متمرکز بشم قطعا یه چیزی ازم در میاد دیدنی: 

بیایید ادامه مطلب 

این پایان نامه منم طلسم شده ها . یعنی کافیه من دو روز روی این متمرکز بشم قطعا یه چیزی ازم در میاد دیدنی:

اولیش پارسال بود. در عرض 15 روز 1000 تا مقاله راجع به کلید اصلی سرچ کردم.وقتی دکی جون(دکتر استاد راهنمای من) تایید کرد نوع روش تحقیقمو معلوم شد که یه نی نی معلوم نیس از کجا پاشو گذاشت تو زندگی من. اومدن و رفتنش یک ماه بیشتر نشد ولی من 5 ماه بعد درگیر بودم. قبول این مسئله خیلی سخت بود خیلی.

دومیش عید بود . کار پاره وقت من شد تمام وقت و کلی انرژی و زمان ازم گرفت حل و فصل این قضیه.


و اما سومیش : دقیقا از روزیکه با دکی برنامه ریزی کردیم واسه استارت کار یک دمل بزرگ زشت از یه جای زد بیرون که 10 روز تموم دستمو نمیتونستم حرکت بدم . فقط به یه شونه میخوابیدم و ... و امروز که واسه زخم چندشش رفتم دکتر میگه که 10 روز پانسمان و بعد هم یه جراحی کوچولو واسه برداشتن باقی مونده و احتمالا 10 روز هم استراحت واسه خوب شدن جای عمل دیگه.

باور کردم که این پایان نامه طلسم شده.

 من ذهنم سریع درگیر قضایا میشه و خوب قطعا توی این شرایط 5 ترمه شدنم باید بیشتر و بیشتر وقت بزارم واسه تموم شدن این مساله.

دعا کنید که یه کوچولو ارامش بگیره این دل من.


نظرات 10 + ارسال نظر
fafa 19 مرداد 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

ایشالا تموم میشه به خوبی و خوشی یه نمره عالی هم ازش می گیری خستگیش از تنت در می یاد...

مرسی خانمی

امیلی 19 مرداد 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

آخی... ایشالا درست میشه دوستم...

دعا کن واسم خانمی

مژگان 21 مرداد 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

قربون اون دل کوچیکت برم .سعی کن پشتش رو هر طور شده بگیری وتمومش کنی

سلاااااااااااااااااام
از این ورا
باشه دوستم .

کیانادخترشهریوری 21 مرداد 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

فکر کنم از شاق! ترین کارهای دنیا پ.نامه کار کردن باشه.راستش انقدر بلا تو اون دوره سرم اومد که فکر کنم از تلخ ترین خاطرات زندگیمه. اولش که پروپوزالم تصویب نمیشد بعدش که استادراهنما عاشقم شد..اه اه...سرجلسه دفاع راهنما با مشاور دعواش شد.

نگووووووووووو

مژگان 23 مرداد 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

من که همیشه اینورا میام ...یه مدت نبودم ووبلاگ خوندنم به تاخیر افتاد .میدونی که همگیتونرو واقعا دوس دارم مخصوصا تورو چون دیدمت وحس خوبی هم روت دارم .برات ارزوی موفقیت میکنم زود تمومش کن که باز همدیگر رو ببینیم .خوشگل خانوم

حتما خانمی

حدیث 25 مرداد 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://niistam.blogfa.com/

وایییییییییییی من الان نصف شبی اینقر ذوق زده شدم حد نداره.
خیلی دنبالت گشتم.خیلی.بعد اینکه وبلگم فیلتر شد یه سری ادرس ها گم شد.اما همیشه دو تا از دوستان رو دنبالشون گشتم یکی تو یکی ترنم بود ...
که الان اتفاقی تو کامنتهای وبلاگ صمیم اسمتو دیدم.فورا روی وبلاگ کلیک کردم و دیدم بعلههههههه...
چطوری؟ نی نی بدنیا اومد؟بوس بوس برات عزیزم

سلام خانمی
لطف داری عزیزم. یاد اون وبت بخیر . موضوعاتت جالب بود همیشه. سر چی فیل خیس شدی اخه؟
نی نی که همون موقع برگشت خورد پیش ...

حدیث 25 مرداد 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://niistam.blogfa.com/

عزیزم زیر کامنتت جواب دادم...

مژگان 27 مرداد 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

یالا پایان نامه روتموم کن که ما شیرینیشو میخوااااااایم

من که از خدامه تموم شه
تو یه نفر حتما شیرینی داری واسه این قضیه

انشا الله همون که میخوای بشه عزیزم

مژگان 2 شهریور 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد