ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

روز تولد


همیشه تولدم روز مهمی بوده واسم ولی فقط تا روز قبلش یعنی تا 12 دیشب . وقتی میشه 14 ام هیچ حسی ندارم.اینروز هیچ معنی نداره واسم . جالب اینجاس که از اول خرداد به همه میگم چهاردهم تولدمه طوری که همه مجبورن یادشون باشه. ولی واسه چی ؟

از وقتی یادم میاد تو تموم این سالها این روز همیشه طوفان شده با رعدو برقهای وحشتناک و بارونی .

ولی خدا رو شکر میکنم بابت تموم داده هاش : 

سلامتی 

مادر و پدری که همیشه پشت گرمی زندگی منن.

همسری که توی همین روز رسما اومد خواستگاری و معنی این روز واسه من توی این سالها از تولد تغییر کرد به عشق .

خواهر و برادرهایی که بودنشون نعمتیه واسه من.


هدیه هم هنوز معلوم نیس .

با عکس خدمت میرسیم .

دوستون دارم.


نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان 14 خرداد 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

تولدت مبارک انشالله با عمری با عزت وسلامتی .منتظر عکسا هم هستم

مرسی عزیزم.

فرهاد 15 خرداد 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://malcolmx.blogsky.com

سلام

متوجه نشدم این همه غر و ناشکری برای چی بود با این همه نعمتی که اسم بردید؟

ان‌شاالله مبارک باشه و باقی عمرتون با برکت‌تر از قبل.

و من‌الله التوفیق ...

اینها غر نیست . فقط حس منه که هرسال داره تکرار میشه.

امیلی 19 خرداد 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

تولدت با تاخیر مبارک دوست گلم

مرسی خانمی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد