ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

نان و تک نولوژی

فک کن طرف با سرچ   املا صحیح "نان و تک نولوژی" برسه اینجا چه کامنتی واسه من میذاره  ؟

درس روش تحقیق این ترم ( برداشتم که نمره راحت بگیرم پدرمو در اورده) تا اینجا رسیده که مقاله های دوستان رو باید داوری کنیم. شانس من تمام این اقایون همکلاسی رو مبحث نون وابدارو صد البته مقاله ژورنالی نا نو کار میکنند. بابا من متنفرم از این مبحث . چه کنم خوب من دنیای گوجه و انزیم  و گیاهان دارویی و باکتریها رو بیشتر دوس دارم. الان یک ساعته با این مقاله ور رفتم تازه تونستم بفهمم یعنی چی نا نو ( هی دوستان گفتن بیا این دورهای اشنایی رو برو ولی کو گوش شنوا)

احتمالا اخرش از شدت گیجی به حد همون ذرات نا نو کوچک میشم.

همسر گرام هم با مهمونهای اروپایی شرکت در حال گشت و گذار در ارمگاه فردوسی و صرف نهار در رستورانهای شان دیز و باغات ابر ده می باشند. بنده را هم به دلایل فوق سری شخصی به همراه نبرده اند.

پ ن 1: اشنایی با نا نو تک نولوژی  

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88

پ ن 2: ابر ده روستایی ییلاقی بعد از شان دیز 

نظرات 3 + ارسال نظر
اطلسی 24 اردیبهشت 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

واااااا چه ربطی داره این سرچ؟
خوب تو هم با دوستات میرفتی ددر عزیزممم

واسه خودم خیلی پیش اومده که با سرچ علمی سر از وبلاگهای عشقولانه سر دراوردم از اون لحاظ

مژگان 24 اردیبهشت 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

یه وقت به جناب همسر بد نگذره ؟!

خوش گذشته بهش

امیلی 25 اردیبهشت 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://1writer.mihanblog.com

آره برای منم پیش اومده... اون وقتی که تو وبلاگم آمارگیر دقیق گذاشته بودم انقدر خنده دار بود بعضی ها از چه سرچی به وبلاگم رسیده بودن!!
چقدر هم روزهای تعطیل ابرده و شاندیز و زشک همه شون شلوغن!

متاسفانه مشهد جز این ییلاق جای دیگه ای نداره واسه تفریح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد