ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

تولدت مبارک

اگر تو نبودی کدام واژه مرا تا عروج "ما"می برد؟

                 اگر تو نبودی سلام را که به لبخند پاسخش می داد ؟

                         نگاه منتظرم راه بر نگاه که می بست؟

                        زپشت پنجره چشمان من که را می جست؟

 اگر"تو"نبودی کدام واژه به لبهای من گره می خورد؟

سرای خاطره ام راز دار که می بود؟

   اگر تو نبودی دلم هوای که می کرد؟

سفر به یاد که آغاز می توانستم؟

    اگر تو نبودی فضای خاطره ام عطر یاد که را داشت؟

کدام واژه به جای "تو"ورد لب می شد؟

      اگر تو نبودی دل غمدیده را چه کس می برد؟

کدام خنده مرا جان تازه ای می داد؟

کدام شرم نجیبانه آتشم می زد؟

کدام بغض غریبانه گریه سر می داد؟

    اگر تو نبودی به شوق که آغاز می توانستم؟

به کوی که پرواز می توانستم؟

تو را به جان سپیده تو را به سوسن و شبنم

تو را به ساقه گندم تو را به سوره مریم

تو را به نازکی خواب یک بنفشه زیبا

تو را به بارش باران تو را به آبی دریا

تو را به پاکی کوثر تو را به عمر شبنم بی تاب

تو را به رویش نیلوفرانه در مهتاب

تو را به جان شقایق تو را به لاله تب دار

تو را به گرمی آتش تو را به لحظه دیدار

تو را به هق هق آرام و بی صدا سوگند

 بمان

          بمان که گر تو بمانی بهار خواهد ماند

                      بمان که گر تو بمانی هزار خواهد خواند

                         بمان بهانه بودن ,بمان دلیل سرودن

                                                بمان امید شکفتن

که گر تو بمانی

               دوباره خواهم ماند ,دوباره خواهم خواند

      برای باور فردا شبانه خواهم راند

      بمان که من به شوق بودن با تو

به افتاب روشن فردا سلام خواهم داد

                                   بمان که گر تو بمانی

                                                                  امید خواهد ماند



دوست اردیبهشتی من

همراه و همنفس تمام لحظه هایم

تولدت مبارک 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
همسری 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

همیشه وقتی میخوام مطلبی برات بنویسم کلی فکر میکردم بعد یه جمله قشنگ برات مینوشتم از صبح خیلی فکر کردم فقط .....:

الهی قربون دریای احساساتت بشم خانم گلم

مژگان 19 اردیبهشت 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

تولد هر کی هست مبارک باشه هر چند که فکر می کنم تولد اقای همسر باشه

مرسی گلم
اره درست حدس زدی

مژگان 21 اردیبهشت 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

شرمنده ام می کنی گلم : من اسفناج رو ( هر قدر که دوس داری ) با یک سوم فنجون اب می ذارم ده تا یک ربع بپزه اگه بخارژز داری که چه بهتر جوری که ته ظرف نصف همونقدری که اب ریختم می مونه بعد اب ااضفه اش رو می کشم ومی ریزم توی یه ظرف که خنک بشه بسته به سلیقه یه عده سیر رنده شده اضافه میکنن ولی من سبزی شور شمالی ( دلال ) استفاده می کنم یا نداشتی کمی نمک وپودر موسیر هم خوبه با مقداری ماست ...همین به همین راحتی ...پودر سیر یا موسیر خیلی خوشمزه اش می کنه

امیلی 22 اردیبهشت 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

تولدشون مبارک کیانا خانومی
الهی که سالهی سال در کنار هم با عشق و شادی زندگی کنین دوستم

اطلسی 24 اردیبهشت 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

مبارکه تولدش عزیزم
زودی با عکس کادو بیا که من بسیار می ÷سندم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد