ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

12 روز تا عید

سلام 

چه طورین ؟ چه میکنین با خونه تکونی ؟ خونه ما که تکونده نشده هیچ مثل یه لباس مچاله شده اس . فرشها رو بالاخره اومدن بردن شستن و اوردن. ولی هنوز هال تمیز نشده که پهنشون کنم. یکی از اتاقها هم تمیز شدکامل ولی چون همه جا بهم ریخته اس اونجا هم دوباره شلوغ شده. کلی خرید دارم . موهامو باید رنگ کنم و خونه رو هم باید تمیز کنم و فقط 12 روز تا عید مونده. هیچ ایده ای هم واسه خرید لباس و سفره هفت سین ندارم . یه ست سفال خوشگل توی پروما دیدم که 70 تومن فقط ظرفهاش در میاد که بنظر من خیلی گرونه واسه منی که هر سال عوض میکنم  رنگ سفره رو. امروز رفتم سفال دیدم . شاید خودم بگیرم و رنگ کنم البته اگه بتونم رنگی انتخاب کنم. سفره پارسال طلایی بود امسال دلم سفره قرمز یا صورتی میخواد ولی نمیدونم ظرفهاشو چه کار کنم اگه نظری دارید بگید حتما . 

همسری هم اومد  با کلی سوغاتی که همشون لباس تو خونه ای اند. سفر پیش به المان 4 5 تا تیکه بیشتر نگرفت برام که همشون لباس بیرون بودن و شیک ولی این سری صاحب کلی بلوز و دامن و لباس خواب شدم. بابت حلقه هم خدا بهش رحم کرد که پیدا شد وگرنه ؟

ادامه مطلب پست پیش هم منتفیه. بعد امتحان 5 تا ب ی ب ی چک و یک ازمایش خون توی مطب دکتر  مشخص شد که منفیه. اگه من خوشحال باشم یعنی بنده نا شکری ام؟ واسه منی که همه زندگی ام روی نظم بوده این اتفاق و مشابه اول شهریورش باعث میشن که گیج بشم تا حدی که رشته همه چی از دستم در رفت و حداقل یک ترم بهم اضافه شد.


فعلا برم یه خورده از وسایلو جمع کنم که الان همسر عزیز تر از جان از راه میرسه.


دوستون دارم.



نظرات 2 + ارسال نظر
فندق 17 اسفند 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

لباس تو خونه ای ها مبارک.
بابت حلقه هم تبریک . خدا خیلی دوستتون داشته !‌

سپیده 24 فروردین 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.moonlightshadow.blogfa.com

جالب بود. سال نو مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد