ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

باز هم اتش

سلام

الان شنیدم که جنگلهای رامسر هم اتش گرفته.

برای من یه سوال پیش اومده اگر ما هواپیماهایی داریم که میتونه اب پاشی کنه( ابپاشی  اسمان تهران) چرا از این توانایی برای مهار اتش جنگلها استفاده نمیشه؟ 

من هرچی پرس و جو کردم جایی واسه اینکه بتونم کمکی بکنم پیدا نکردم . نمیدونم هلال احمر و اتش نشانی و اینها چقدر توانایی دارن ولی میتونن یک مرجع بشن واسه اینهایی که میخوان داوطلبانه کمک کنند. 

امروز  توی چند تا وبلاگ خوندم که ناراحتن از طرح زوج و فرد کردن ماشینهای تهران. اخه عزیز من وقتی ما از سلامتی خودمون میگذریم و حاضر نیستیم چند روزی بدون ماشین سر کنیم هر چقدر هم که اتومبیلهایی استاندارد و سوختی استانداردتر  داشته باشیم باز هم نمیتونیم مشکل مون رو حل کنیم . من کاری به سی استهای اشتباه حمل و نقل عمومی ندارم اما با این رفاه زدگی کاذب مردم هم %100 مخالفم.

به هر حال امیدوارم پیش بینی هواشناسی درست باشه و تهران عزیز از الودگی هر چند بطور موقت نجات پیدا کنه.

دوستون دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر

خاله! همه دعا می کنیم اما برای بهای بنزین و یارانه.... نه برای زندگی... حیات... بخشش

دقیقا همینطوره غم نان میخوریم اما ...
ممنون که اومدی

عسل اشیانه عشق 24 آذر 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

واقعا چرا هیچ فکری به حال این جنگل ها نمیکنن. جنگل چیزی نیست که بشه در عرض ۲-۳ سال جایگزینش کرد!!

سلام کیانا
آتش سوزی جنگل خیلی وسیعه و این هواپیماها فقط چند صد لیتر آب می تونن بپاشند. برای همچین وسعتی باید پودر بپاشند نه آب.
ضمنا همه میدونن که اینها بازیه و سرکار گذاشتن مردم. تا هی نگن چرا دولت کاری نمی کنه. کلاهتو قاضی کن: ۱۰۰ لیتر آب چیزی حدود ۱ متر مربع را پاکسازی میکنه که از اونجاییکه بدون اجازه آقا هوا سیاله دوباره زودی اونجا کثیف میشه!!
بیشتر آدمهای مرفه ۲ تا ماشین دارن یکی زوج یکی فرد! داد آدمهای بدبخت دراومده عزیزم. مسافر کشهای عادی. دانشجوها. کارمندهایی که در حومه شهر زندگی میکنن. خانواده هایی که باید صبح زود بچه کوچیک ببرن دم خونه مادربزرگ و ...

مژگان 28 آذر 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

چیمون درسته که مهار اتش سوزی داشته باشیم

دقیقا

اطلسی 29 آذر 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

همه ارشیوتو خوندم عزیزم...ما همشهری هستیم و البته هم دانشگاهیی هرچند که شما از من بزرگتری...
برا نینی خیلییی ناراحت شدم!عزیزم صلاحی توش بوده غصه نخور...ایشالا موفق باشی هم درس هم کار...

مرسی خانمی
شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد