ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

هستم

سلام

این روزها فقط زنده ام و نفس میکشم .نمیدونم چی شد . بعد جریان نی نی و ختم قضیه (از اتماش اینجا چیزی ننوشتم و هنوز نمیتونم احساسمو  حتی واسه خودم بیان کنم) انگار دارم توی خلاء زندگی میکنم.ذهنم روی هیچی متمرکز نیست اونم توی این شرایط که ثانیه اش برای من باید ارزشمند باشه . دارم حذف ترم میکنم و دعا کنید گروه موافقت کنه با قضیه . باید بشینم سر پروپوزال ولی هنوز نمیدونم چی میخوام. این شرایط باعث شده که روی کارم هم تمرکز نداشته باشم و اونجوری که باید بهش مسلط نشدم .

شاید اینجا ننویسم ولی روزی چند بار میام نت و الکی میچرخم. 

روزهای خوب هم بوده .پسر خالم بعد 3سال بالاخره همسر مناسبی پیدا کرد وشب عید قربان نامزدی بود. در این راستا بنده هم رفتم موهامو رنگ کردم اونم چه رنگی؟ زیتونی . روز اول که سبز سبز بود توی اداره از خجالت مردم .شبیه پنیر کپک زده بود.بعد چن بار شستن برگشته به حالت عسلی طلایی  رنگ قبلی . 

به انرژی مثبت تون نیاز دارم ولی یکی از نزدیکانم بیشتر پس واسش دعا کنید .

دوستون دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
omid 15 آذر 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://irannaz.blogsky.com

با سلام وبلاگ زیبایی دارید.یه سری هم به ما بزنید و اگر تمایل داشتید با هم تبادل بنر و لینک داشته باشیم.

نام لینک:ایران ناز+18

اگر تمایل به تبادل لینک دارید.ابتدا ما را لینک کنید و بعد در لینک خود را ارسال کنید
بنر ما رو بگذارید و بعد بنر خود را در قسمت نظرات ارسال کنید.
اگر تمایل به نویسندگی در وبلاگ دارید نظر خودتان را اعلام کنید تا در اسرع وقت شناسه کاربری و رمز عبور برایتان ارسال شود

با تشکر-مدیریت فارسی ناز

آلما 16 آذر 1389 ساعت 08:12 ق.ظ http://WWW.ALMAA.BLOGSKY.COM

من دعا می کنم که همه به خواسته هاشون برسن
برای حذف ترمم امیدوار باش و اینطوری مطمئنا گروه هم قبول می کنه. خیلی پیگیری کن. با پیگیری مطمئنا درست میشه

مرسی دوستم

همسایه 16 آذر 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
بابا دانشگاه دولتی نباشه مثل آب خوردن حذف ترم می کنن
ممنون که سر زدین
من هم گاهی راهم و گم میکنم و حتی نزدیکترین آدم هاو هم درک نمی کنند مهم نیست باید دوباره راهت و پیدا کنی
مال من شده قسط دادن باور کردنش سخته من برای دادن قسط هام تلاشم و بیشتر کردم
سر بزن
محمد ومینو

سلام
من دانشگاه دولتی ام و برای همین هم سخته .
واسه قسط هم میدونم چی می کشید ما هم همین وضع رو داریم تا خرخره زیر وام و قسطیم. ولی به این موضوع اعتقاد 100% دارم که پول خونه و عروسی رو خدا میرسونه چون خودم دیدم. موفق باشی

حسین 16 آذر 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.amirhosseinadib.ir

سلام
وبلاگ خوبی داری
با تبادل لینک موافق هستی ؟
اگه موافقی منو با نام ( وب سایت شخصی امیر حسین ادیب ) لینک کن
بعد خبرم کن تا منم در قسمت تبادل لینک لینکت کنم .
موفق و سربلند و پیروز باشی
منتظرت هستم دوست عزیز
به امید دیداری دوباره

مژگان 9 دی 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

برای نی نی ت خیلی متاسفم

مرسی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد