ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

من خوبم

سلام

این روزها واسه من فقط میگذره. هیچ کاری نمیتونم بکنم  تا اخر هفته. 

چهار شنبه واسه سونو گرافی رفتم دکتر. بهم گفت که تاریخ بارداری با سن جنین جور نیست و هنوز قلبش تشکیل نشده . بعد ازمایشاتم رودید و گفت کم کاری تیروئید دارم و باید سریع برم پیش یک متخصص غدد. هفته بعد هم سونو رو  تکرار کنم و نتیجه رو بهش اطلاع بدم . سریع رفتم پیش متخصص غددی  که معرفی کرده بود .وقت نداشت منم با کلی التماس اخر وقت قبول کرد و  فقط نتیجه ازمایش رو دید و دارو نوشت. بدون هیچ سوال و جوابی. شب جستجویی که واسه اثر کم کاری روی جنین داشتم  منو حسابی ترسوند. پنج شنبه صبح  دکتر زنان دیگه ای پیدا کردم و رفتم پیشش. از مقدار نتیجه ازمایش و اینکه من  هیچ علامتی از کم کاری ندارم تعجب کرد و دستور تکرار ازمایشو تو یک ازمایشگاه خیلی معتبر داد. دیروز نتیجه رو گرفتم و طبق این برگهای که الان دستمه من هیچ مشکلی ندارم .از یک متخصص دیگه وقت گرفتم و قراره فردا شب برم اونجا شاید این یکی کمی وجدان داشته باشه و به حرفهای من گوش کنه. 

واسم دعا کنید که اخر این ماجرا خیر باشه  واسمون. من یکی بریدم و نمیدونم باید چه حسی داشته باشم .

دوستون دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
MEHRAN 29 شهریور 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://bodysilver.blogsky.com

salam
ishala moafagh bashi

فرهاد 29 شهریور 1389 ساعت 07:59 ب.ظ http://malcolmx.blogsky.com

سلام

من استرستون رو درک می‌کنم؛ چون ما هم در حال بچه‌دار شدن هستیم. حتما براتون دعا می‌کنم.

فقط به ۲ نکته توجه داشته باشیم. یکی این‌که لزوما خیر و شر خودمون رو ما نمی‌دونیم و نمی‌تونیم تشخیص بدیم. یعنی گاهی اتفاقاتی برامون می‌افته که فکر می‌کنیم شر هست؛ اما در واقع خیر بوده و یا بالعکس. که ممکنه بعدها بفهمیم و یا ممکنه اصلا نفهمیم.
دو اینکه به خدا توکل کنید و از خدا کمک بخواید. قطعا خدا می‌شنوه. البته همون‌طوری که گفتم این شنیدن به این معنی نیست که حتما همونی که می‌خواید اتفاق می‌افته.

ان‌شاالله خداوند بهتون فرزندی صالح و سالم عنایت فرماید.

ممنون.
موافقم باهوتون. فقط امیدوارم از این امتحان سر بلند بیرون بیام .

امیلی 31 شهریور 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

برات دعا می کنم دوستم. نگران نباش

حدیث 3 مهر 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://amadekhori.blogfa.com/

هیچی نمیشه کیانا جون.خدا رو دست کم گرفتی ها.خودش داده خودشم مواظبه.اینقدرم این دکتر اون دکتر نرو.سونو هم زیاد خوب نیست.میدونی که.مواظب باش.غذا ها موقی بخور.من مطمئنم یه نی نی خیلی خوشگل و گوگولی به دنیا میاری.خاله اش که خیلی منتظره

دعا کن واسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد