ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

کارشناسی ارشد

سلام

نتایج ارشد هم اعلام شد. با خوندن  وبلاگ

 همیشه... رامونا  و  ضعیفه‌ای که فمنیست شد

 یاد پارسال روزهای قبولی خودم افتادم.  5 شنبه قرار بود نتایج عصر اعلام بشه منم صبح از شدت استرس راه افتادم سمت حرم .خیلی شلوغ بود .همون روزها میدون شهدا بسته شده بود و ترافیک شدیدی اطراف حرم بوجود اومده بود .ترجیح دادم با اتوبوس برم . اتوبوس جلوی در باغ نادری بود که همسری زنگ زد:

همسری: نتایج روی سایته شمارتو بده تا نتیجه رو ببینم. 

من :همراهم نیست .

همسری: اذیت نکن. میخوای اول خودت ببینی؟

من : نه بخدا فکر میکردم عصر میاد با خودم نیاوردم.

رفتم حرم . از شدت نگرانی فقط نماز حاجت مخصوص خودمو خوندم و اومدم بیرون . با توجه به بسته شدن میدون مسیر اتوبوسها عوض شده بود و منم اشتباهی سوار شدم . تا رسیدن به خونه مردم و زنده شدم . تا رسیدم کانکت شدم و رفتم صفحه اول ولی چون اینترنت اکسپلوره خراب بود با فریگت وارد شدم که  به صفحه دوم نمیرفت. کلی گشتمو یک برنامه جدید دانلود کردم . 

اره قبول شده بودم . مشهد . باورم نمیشد که روزانه قبول شدم. من فقط مشهد میخواستم ولی رتبه ام در حد روزانه نبود. اما شده بود . زنگ زدم به همسری با جیغ و گریه بهش گفتم. از خوشحالی همون لحظه راه افتاد سمت خونه. بعدی مامانم . بعدی دوست خوبم شادی و دایی هام بعدش . از ذوق مامانم و خونواده همسری رو واسه افطار دعوت کردم. 

میدونم گذشته ازش ولی اینجا ثبتش کردم چون بزرگترین تلاش من توی زندگی بود که بابتش خیلی تاوان داده بودم .

به تموم اونهایی که تلاش میکنند و نتیجه میگیرن خسته نباشید می گم و مبارکتون باشه.

دوستون دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس 7 شهریور 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://vosatezendegi.blogfa.com

تبریییییییییییییکککککککککککک
ایشالا همیشه موفق و خوشبخت باشی

مرسی گلم
توهم همینطور

عسل اشیانه عشق 8 شهریور 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

چه جالب... خیلی لذت بخشه ادم نتیجه تلاشش رو ببینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد