ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

مهمونی پشت مهمونی

سلام

چطورید؟

کل سه شنبه به این گذشت که چی درست کنم؟ و بالاخره تصویب شد: شله زرد قالبی, شله مشهدی, باسلق, رنگینک ,سالاد ماکارونی, ماست و خیار  و خورش مرغ .

دیشب مهمونهام اومدن. کلی خوش گذشت و اینقدر از دستپختم تعریف کردن که از خوشی چسبیدم به سقف  . مرسی دوست جونها . واسم دو تا کادوی خوشگلم اوردن 

من دوره لیسانسم دوستهای خوب زیادی نتونستم داشته باشم اما الان این دوستهام جبران همه چی واسم میکنن. من دوست صمیمی کم دارم ولی واقعا صمیمی میشم باهاشون بعد گذر از مراحل گزینش من. 
ولی خوب هیچی نخوردن و من موندم با یک دنیا غذا . طفلی همسری 

الان هم مامانم زنگ زدن که دارن میان خونمون واسه افطار  و این یعنی که  این غذا ها بازم میمونه رو دست من.

واسه پروژه هم هنوز کاری نکردم . انشالله از فردا صبح .

فعلا برم خونه رو مرتب کنم که ابروم جلوی مامانم نره .

دوستون دارم .


نظرات 5 + ارسال نظر

با عضویت رایگان در این سایت به صورت ماهیانه حقوق دریافت کنید

آلما 31 مرداد 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

این شعله مشهدی چیه ؟؟؟

سلام
یک اش که بیشتر خراسانیها می پزند و بیشتر نذری ماه محرم هست اما جدیدا ماه رمضون همه جا فروخته میشه. دستورشو اینجا میتونی ببینی
http://loverpool.persianblog.ir/page/shole

همسری 1 شهریور 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام مخلص هر چی خانومی درست کنه اعم ار مونده و ته مونده و سر مونده و رفقا نخورده و مامان نخورده و ... هستم.
با تشکر - همسری

حدیث 1 شهریور 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://amadekhori.blogfa.com/

وای همسری =))
باید جوابشو میذاشتی خجالت
خوش به حالت.من شوهر کنم بیچار از گرسنگی می میره

خودم این شکلی شدم وقتی کامنتشو دیدم
تو هم راه می افتی عزیزم

امیلی 3 شهریور 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://1writer.mihanblog.com

ای دوست جون تو هم مشهد زندگی می کنی؟؟؟ خوشوقتم!!!
خوشحالم که مهمونیت به خوشی برگزار شد.

سلام. منم خوشوقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد