ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

تصمیم کبری

سلام 

شماهم این روزها خوابتون بهم ریخته؟ من که نمیدونم چی کار کنم. کلی هم کار دارم . امروزدانشکده بودم .اومدم در برم و دکتر جان (استاد پروژه) رو  نبینم ولی اون منو دید و دستبند زد و برد اتاقش و  منم . چی کار کنم خوب ؟ شمام تا حالا اینجوری شدید . یکدفعه تمام  انگیزه مو واسه کارروی این پروژه از دست دادم.  کلا این روزها هیچ کاری نمیکنم و از دست خودمم حرص میخورم . اما اصلا انگیزه ای بر انگیخته نمیشه . بهش قول دادم که بچسبم به کار و  تا اول ترم جدید حتما کار تحقیقاتی رو تموم کنم

دوستام رو هم دیدم قرار شد چهار شنبه افطار بیان خونمون و من دارم فکر میکنم چی درست کنم ؟ امشب هم میرم خونه مامان افطاری ولی باید سحری رو الان بزارم چون بعد افطار هیچ  وقتی ندارم که  بپزه . از امشب میخوام خوابمو تنظیم کنم و صبحها نخوابم .عوضش عصر که همسری از شرکت میاد و میخوابه منم همراهش بخوابم  که تا افطار اذیت نشم.

شما که اینجا رو میخونید مشکلی توی خوندن متن ندارید ایا؟ بهم بگید حتما.

دوستون دارم.



نظرات 3 + ارسال نظر
امیلی 25 مرداد 1389 ساعت 05:46 ب.ظ http://1writer.mihanblog.com

دقیقا منم خوابم به هم ریخته....شبها خواب نمیرم و به بدبختی برای سحر پامیشم!
متنت هیچ مشکلی نداره فقط فونتت فکر کنم اگه ریزتر باشه راحت تر خونده بشه

مرسی عزیزم

حدیث 26 مرداد 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://amadekhori.blogfa.com/


توااااااااااااااااااااااااااام؟من بدترم.دیشب ۲ رفتم جام ۵.۳۰ خوابیدم.خودمم خیلی اعصابم خرابه بابتش.هر روز بدتر از دیروز.
نمیدونم چیکار کنم.پریشب ۱ رفتم بخوابم دوباره ۳ پا شدم .الانم ۵ خورده ای خوابیدم ۱۰ پاشدم.سرم دارخ میترکه:-((

اه اه یاد امتحان معرفی به استاد خودم افتادم هنوز اراده نکردم بشینم بخونم.ااااااااااااه

تازه دیشب 5 خوابیدم 12 بیدار شدم فک کن الن چه شکلیم؟

مژگان 28 مرداد 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://ninijon.persianblog.ir

من که با مروزگر فایر فاکس وبلاگت وخوندم هیچ مشکلی برام پیش نیومد

مرسی عزیز بابت خبرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد