ماه نو

من و زندگی

ماه نو

من و زندگی

دنیای مجازی من

سلام

 اشنایی من با وبلاگ و وبلاگ نویسی هنوز یک ساله نشده. استفاده من از اینترنت در سالهای دوره لیسانسم که فقط محدود به تحقیقاتم بود . شهر کوچکی که من ساکنش بودم کافی نتش فقط پاتوق یک سری اقا پسر بود که هدفشون وقت گذرونی بود و کلا مکان مناسبی واسه خانواده من  نبود . گذشت تا ازدواج کردم و  ساکن مرکز استان شدم و لی باز هم دنیای نت جذابیتی برام نداشت . تا اینکه سال پیش توی اون شلوغیهای کشور و سان سور  خبری وحشتناک من با اینترنت زغالی پیگیر اخبار میشدم . و اعتیاد من شروع شد ولی هنوز با دنیای وبلاگ نویسی اشنا نبودم و سایتهای خبری تنها علاقه اونروزهای من بود

اولین وبلاگی که منو جذب خودش کرد دانشگاه با طعم باران بود .بعد قبولی ارشد که دنبال یک سری اصطلاحات دانشگاهی می گشتم باهاش اشنا شدم. نیلوفر با قلم طنزش و نکته بینی خاصش تونست منو وادار کنه پای خوندن ارشیوش بشینم  و پیگر هیجانات و سر زندگیش باشم(امیدوارم اینجا رو بخونه . روزی که تصمیم گرفت ننویسه 4 بار واسش کامنت گذاشتم ولی هیچ کدوم بدلیل اشکلات بلاگفا ارسال نشد و نتونستم احساسمو بهش بگم.)و از لینکهای اون با گیلاسی عزیز , نانازی و خانم زیگزاگ و اقای زیپ اشنا شدم . و از طریق این دوستان با خیلی دیگه از اونهایی که وبلاگشنو خاموش یا روشن میخونم .

اما اونچه که باعث شد این پستو بنویسم . پست جمعه شب گیلاسی بود. مشکلی که براش پیش اومده و امیدوارم روحیه قوی و اراده اش این بار هم کمکش کنه. من تلوزیون نمی بینم. پس شناختی با هیچ کدوم از سریالها و شخصیتهاش ندارم . نمیدونستم منظور گیلاسی از عطا یک شخصیت تلوزیونیه و تصورم  یکی از اطرافیانش بود. تا اینکه دیروز عصر خونه مامانم تونستم اون صحنه ای که تعریف کرده بود رو ببینم. بغضی که داشت خفم میکرد چون حس و حال گیلاس عزیزم رو اونجا درک کردم رو خواهرم نتونست درک کنه و من هیچ توضیحی نداشتم که بهش بدم  که چرا خنده من یهو بغض سنگینی شد که داشت خفم میکرد.

و معنی این پست http://nas-nasi1353.blogfa.com/post-186.aspx سوری رو درک کردم .

منظورم این نیست که قبل این تحت تاثیر قرار نگرفتم و این اولین بارم بوده ولی هیچ کدوم از تجربه های قبلی  زندگی مجازی منو با واقعی ام گره نزده بود.

دو سه روزه حالم خوب نیست. اون فرشته های سیاه و سفید کارتونها رو یادتونه ؟ الان این دوتا دارن توی روح من میجنگن .

دعا کنید فرشته  زیبا یی برنده بشه .

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل اشیانه عشق 17 مرداد 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

ممنون که به وبلاگم سر زدی...
دنیای مجازی واقعا بعضی وقتا بدجور با دنیای واقعی پیوند میخوره و تفکیکش از هم ناممکن میشه.

مرسی خانمی

آلما 18 مرداد 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

منم از این دنیای مجازی چیزای خوب زیادی یاد گرفتم و دوستای خوبی هم پیدا کردم

حدیث 18 مرداد 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://amadekhori.blogfa.com/

سلام بر کیانا عزیزم.واقعا نمیدونم چی بگم
من شخصا تو نت چن تا دوستای خیلی خوب پیدا کردم یکی از بهترین دوستای صمیمی در حال حاضرم رو پارسال همین وقتا اینجا پیدا کردم که از شانس خوبم همشهریم بودن.

سلام خانمی
من شدیدا احساساتی ام و خدا نکنه به یکی احساس دوستی داشته باشم . دوستیهای اینطوری رو هم تا حالا تجربه نکردم .میتونه خیلی جالب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد